Власник Facebook і Instagram планує зменшити кількість персоналізованої реклами для користувачів в Європейському Союзі.
Meta Platforms планує запропонувати користувачам Instagram і Facebook в Європі можливість отримувати менш персоналізовану рекламу, намагаючись заспокоїти занепокоєння регуляторів.
Цю інформацію передає агентство Reuters.
В найближчі тижні користувачі соціальних мереж у ЄС, які взаємодіють з рекламним контентом від компанії, отримають можливість обирати рекламу залежно від того, що Meta визначає як "контекст" – тобто контент, який вони переглядають під час свого візиту на платформи.
Ці рекламні матеріали також націлюватимуться на користувачів, враховуючи їх вік, стать і геолокацію. Деякі з них не можна буде закрити протягом кількох секунд.
Meta також планує знизити ціну на підписку без реклами приблизно на 40% для європейських користувачів.