В Європейському Союзі проводять дослідження щодо впливу платформ YouTube, TikTok та Snapchat на психічне благополуччя людей.
Європейська комісія звернулася до TikTok, YouTube i Snapchat з проханням відповісти на запитання стосовно роботи їхніх алгоритмів рекомендацій. Таке розслідування впливу платформ розпочали через ймовірність того, що вразливі групи людей споживають контент, який пропагує самоушкодження
Вказано, що розслідування було ініційовано відповідно до європейського законодавства про цифрові послуги у зв'язку з тривогами щодо того, що вразливі користувачі можуть бути піддані впливу фейкової інформації та контенту, здатного негативно вплинути на їх психічне здоров'я (зокрема, сприяючи розвитку розладів харчової поведінки, депресії та наркотичної залежності).
Тому YouTube, TikTok і Snapchat мають відповісти на запитання ЄК, яким чином працюють їхні рекомендації відео.
Згідно з нормами, встановленими Європейським Союзом, онлайн-платформи, що налічують понад 45 мільйонів активних користувачів щомісяця, зобов'язані дотримуватися жорстких стандартів прозорості.
За словами високопоставленого європейського чиновника, розслідування має стати "тривожним дзвінком" для платформ, аби ті змінили свою політику. Наприклад, дозволили аудиторії приховувати певні типи відео.
TikTok, YouTube та Snapchat зобов'язані надати дані Європейській комісії до 15 листопада. Після цього Європейський Союз ухвалить рішення щодо можливості відкриття офіційного розслідування стосовно цих платформ.