Один із ключових акторів GTA 5 майже залишив проект під час його розробки - games.
Гра Grand Theft Auto 5 стала однією з найвідоміших у світі, продовжуючи вражати шанувальників протягом багатьох років. Навіть зараз актори, які озвучували основних персонажів, активно беруть участь у різних заходах і стрімах, підкреслюючи популярність франшизи. Шон Фонтено зізнався, що в певний момент був готовий залишити проєкт, оскільки не мав уявлення про те, над чим працює, як повідомляє 24 Канал з посиланням на Insider Gaming.
Дивіться також Це найкращі саундтреки до відеоігор у 2024 році: один з них виграє Grammy
Фонтено поділився, що образ Франкліна був йому дуже близьким, оскільки перед тим, як стати частиною команди Rockstar, він сам мав досвід спілкування з бандами та не раз опинявся у небезпечних ситуаціях, включаючи вуличні стрілянини. В результаті, роль Франкліна відкрила перед ним нові можливості. Проте на самому початку розробки він відчув розчарування, адже не зрозумів, чому саме його запросили на цю роль.
Врешті-решт, щоб запобігти його звільненню, директор проєкту зазначив, що потрібно "просто довіритися". Виявилося, що розробники приховали справжню назву гри, вживаючи термін "Paradise", і тільки через рік стало очевидно, що насправді йдеться про GTA 5.
Вони протистояли мені. Я вирішив піти. Я висловив своє невдоволення: "Не бажаю мати справу з цією нісенітницею, зніміть це з мене". Мене посадили, і директор промовив: "Просто повір мені". Нам не сказали, що мова йде про Grand Theft Auto 5; натомість вони назвали це іншим проектом, під кодовою назвою Paradise, оскільки були надзвичайно обережними з інформацією. Лише через рік ми дізналися, що працюємо над GTA 5.
- згадує Фонтено.
Щоб приховати справжню особу, на початкових етапах персонаж Фонтено був відомий під ім'ям "DaShawn".
Але це ще було не все. У якийсь момент Шон Фонтено зателефонував своєму двоюрідному братові, Янг Мейлею, який став голосом Карла Джонсона з San Andreas. Він попросив його озвучити деякі з його найбільш знакових реплік. Для фанатів GTA це був буквально знаковий момент, оскільки Мейлі не любить давати інтерв'ю та виступати на публіці з чимось, пов'язаним із San Andreas, оскільки вважає, що за останні 20 років гра була затерта до дірок.