Китайський виробник Leapmotor презентував в Європі дві надзвичайно доступні моделі електромобілів.
Leapmotor анонсувала нову лінійку доступних електромобілів для європейського сегмента ринку. /Фото: Stellantis
У Європі зростає кількість доступних електричних автомобілів, і нещодавно до цього списку приєднався китайський Leapmotor T03. Цей автомобіль стане одним із найекономічніших варіантів на ринку, адже його початкова ціна складає всього 18 900 євро.
Окремі елементи
Між Європою та Китаєм розгорілася справжня торгівельна війна, оскільки китайські виробники прагнули зайняти європейський ринок своїми недорогими електромобілями, але у відповідь Європа запровадила високі мита на імпорт автомобілів з Китаю. Проте для моделі T03 від Leapmotor ці тарифи не застосовуються, оскільки автомобіль буде виготовлятися безпосередньо в Європі. Завдяки угоді про спільне підприємство з компанією Stellantis, очікується, що перші T03 з'являться на виробничій лінії в польському місті Тихи до кінця поточного року. Цей же завод також займається виробництвом моделей Alfa Romeo Junior, Jeep Avenger та Fiat 600.
T03 відрізняється високою конкурентоспроможністю ціни та вражаючими характеристиками для автомобіля своїх розмірів. Він працює на основі акумулятора з ємністю 37,3 кіловат-години, що дозволяє йому досягати запасу ходу до 265 кілометрів за стандартами WLTP. Крім того, завдяки передньому двигуну потужністю 95 кінських сил, автомобіль забезпечує плавність у русі.
Він має приблизно такі ж габарити, як і свій головний конкурент, Dacia Spring, однак перевершує його за потужністю та запасом ходу. Цього року Spring отримав оновлену версію, яка є трохи дешевшою, але ситуація може змінитися, коли вступлять в силу нові імпортні мита на китайські автомобілі. Хоча Spring виробляється в Китаї, компанія Dacia розглядає можливості перенесення виробництва на європейський континент.
Завдяки підключенню Stellantis транспортні засоби Leapmotor у Європі матимуть доступ до широкого спектра національних сервісних мереж, які було б неможливо створити, якби китайський автовиробник не об'єднався з одним зі світових гігантів автомобілебудування.
За словами генерального директора Stellantis Карлоса Тавареса, завдяки потужній системі розподілу запчастин Stellantis клієнти Leapmotor отримають переваги від неперевершеного рівня обслуговування, що є важливою відмінністю.
T03 не є єдиним електричним автомобілем Leapmotor, що з'явився на європейському ринку. Другою моделлю є C10 — електричний кросовер, який перевищує за розмірами Volkswagen ID.4. За розмірами він лише трохи менший за новий електричний Porsche Macan. C10 пропонує "найвищий рівень безпеки у своєму класі, інтелектуальну взаємодію з водієм та преміум-комфорт" за стартовою ціною від 36 400 євро, що робить його більш доступним у порівнянні з конкурентами такої ж категорії. Автомобіль обладнаний LFP-батареєю потужністю 69,9 кВт/год, що забезпечує запас ходу до 420 км за стандартом WLTP.
На відміну від T03, компанія Leapmotor не має наміру налагоджувати виробництво моделі C10 в Європі, що робить її чутливою до змін цін на автомобілі, що імпортуються з Китаю. Хоча Leapmotor поки що не оголосила про плани запуску виробництва C10 на європейських потужностях, вона висловила намір представити нові моделі на континенті протягом найближчих трьох років.
Нещодавно компанія Mazda офіційно презентувала свій перший повноцінний електричний седан під назвою EZ-6. Цей автомобіль був створений у співпраці з китайським виробником Changan і доступний в двох варіантах: повністю електричному та з розширеним пробігом (EREV).