У Львові стартує UA Marketing Club — унікальна спільнота для спеціалістів у сфері маркетингу.
UA Marketing Club -- ексклюзивна спільнота професіоналів, яка об'єднує найкращих маркетологів, піарників, медійників та власників бізнесу в Україні. Подія збере понад 130 спеціалістів з маркетингу в приміщенні бізнес школи, паралелньо подія відбуватиметься онлайн, що дозволить долучитись усім бажаючим з інших міст.
Клуб, що створюється при бізнес-школі УКУ, стане простором, де академічні знання зливаються з практичним досвідом провідних фахівців. Засновники цього клубу переконані в важливості взаємодії, яка базується на принципах довіри, свободи та чесності.
"Як викладач та лектор, багато років виступаю на різноманітних івентах. І там часто бачу велику кількість людей, спраглих до нових, актуальних знань, але які не знають, де їм ці знання отримати. Також, я співпрацюю з багатьма професійними викладачами, що є, зокрема лекторами бізнес-школи УКУ. І я розумію, що всіх їх можна об'єднати заради якісної, продуктивної взаємодії", - пояснив ідею створення UA Marketing Club його засновник, директор з маркетингу та інновацій компанії Kormotech, керівник магістерської програми з маркетингу УКУ Ігор Блистів.
"Крім того, бізнес-школа УКУ налагодила міцні контакти з міжнародними викладачами, як в США, так і в Європі. У перспективі я вважаю цілком реальним, що професори з провідних університетів Америки зможуть як онлайн, так і офлайн передавати свій глобальний досвід представникам української маркетингової спільноти," - зазначив Ігор Блистів.
Ігор зазначив, що до професійної маркетингової спільноти можуть приєднатися не лише її члени, але також CEO, власники підприємств і всі, хто проявляє інтерес до маркетингово-медійної екосистеми. Клуб має намір організовувати заходи в різних містах, зокрема у Києві, Дніпрі, Вінниці, Івано-Франківську та інших населених пунктах України.
Для отримання постійного доступу до знань та організованого нетворкінгу в професійній спільноті, ви можете оформити клубну підписку на місяць, три місяці або на рік. Актуальні новини та оновлення можна знайти на Instagram-сторінці Клубу.
"У Клубі виступатимуть не лише члени академічної спільноти, але й директори з маркетингу та PR з комерційних і державних установ, а також представники креативних агенцій. Це фахівці з глибоким практичним досвідом, які готові просто та зрозуміло ділитися своїми знаннями з аудиторією з різними рівнями підготовки", - підкреслив засновник UA Marketing Club.
Серед спікерів, що виступлять 12 жовтня, варто відзначити Валентина Панюту, Олега Косса, Анастасію Пустильник, Софію Опацьку, Ярину Бойчук та Ігоря Блистова. Вони поділяться своїми знаннями та розкриють ряд корисних маркетингових секретів. Детальніше про програму заходу можна дізнатися за цим посиланням.
Ексклюзивний партнер заходу Enzym Group - це фахівець у галузі ферментації, який займає провідні позиції на українському ринку дріжджових продуктів та є надійним міжнародним партнером для компаній з понад 20 країн світу.
Основний партнер програми лояльності Fishka є потужним інструментом для підприємств, що сприяє залученню та винагородженню споживачів за їх регулярні покупки.
Основний партнер Kormotech — це міжнародна сімейна корпорація, яка є провідним українським виробником кормів для собак і котів під такими брендами, як Optimeal, Club 4 Paws, Гав!, Мяу! та My Love.
Партнером Kyivstar є найбільший оператор електронних комунікацій в Україні. Компанія не лише пропонує мобільний зв'язок та інтернет, а й активно займається розвитком рішень для бізнесу та державного сектору. Серед її цифрових послуг можна виділити Big Data, хмарні технології, індустріальний IoT, а також технологію RTK та інші інноваційні рішення.
Наші інформаційні партнери: Спілка Українських Підприємців (СУП), MMR, MC Today, Zaxid.net та Радіо Сковорода.